sobota, 7 stycznia 2017

Styczniowa #półeczka





Styczeń zapowiada się baaaaardzo przyjemnie pod względem czytelniczo – rozrywkowym. Oto stosik zaplanowany na ten miesiąc, z którego zdążyłam już wyciągnąć ostatnio recenzowane Wilki  i Przebudzenie Kinga – o którym wkrótce! Dodatkowo, nadrabiam The OA, Beyond i Jordskott, więc niedługo pojawi się tu także kilka serialowych polecanek. 



Tygiel – Piotr Kossowski

Podmiejskim do Indian – Piotr G. Michalik

Behawiorysta – Remigiusz Mróz

Alchemik – Michael Scott

Nie gaś światła – Bernard Minier

Legion – Elżbieta Cherezińska




Lekturą, którą jednocześnie chcę i nie chcę poznać jak najszybciej jest Muza – tyle się o niej naczytałam, tak długo zachwycałam się nad tą wspaniałą okładką i na reszcie jest moja! Co prawda Alchemik i Nie gaś światła znalazły się na mojej półce zupełnie przypadkowo, ale liczę przynajmniej na dobrą rozrywkę podczas czytania.


Co polecacie na pierwszy ogień? Przyznam, że nie mogłam doczekać się nowego Mroza, wiec najprawdopodobniej to właśnie Behawiorysta pojawi się jako pierwszy z tego stosiku.  Ależ jestem zadowolona z tych zakupów! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Translate