wtorek, 11 listopada 2014

Jesień w obiektywie


Odrobina lenistwa i już zaczynam wspominać wakacyjne wyjazdy.
Zanim jednak napiszę o nich słów kilka w kolejnym wpisie z serii Palcem po..., chciałabym jeszcze na chwilę pozostać przy naszej cudownej jesieni. U mnie w tym roku niestety nie było tak słonecznie jak we wcześniejszych latach (a jeśli już, to okupowałam "szkolną" ławkę i nijak nie można było wykorzystać pogody). Poranne mgły coraz gęściej ścielą się nad ziemią i konstelacje zmieniły swoje pozycje a w związku z tym...
- już uzbrajam się w nowe książki, herbatki i wygodne miejsce przy kaloryferze, a Wam - gdziekolwiek jesteście życzę jeszcze wielu słoneczno-złotych i pachnących suchym liściem dni.














6 komentarzy:

  1. U mnie rzadko pojawiają się mgły, ale i tak nie cieszę się ze słońca. Nie mogę się doczekać śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również z utęsknieniem czekam na pierwszy śnieg. Chociaż przyznam, że dla mnie jesień mogłaby trwać cały rok. :)

      Usuń
  2. Jejuniu jakie boskie zdjęcia. Skąd je masz? Twoje? Jabłka i las królują!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko! Zdjęcia mojego autorstwa, więc tym bardziej cieszę się, że Ci się podobają! :) Buziaczki! :*

      Usuń
  3. jesień jest przepiękna;) a zdjęcia są boskie! I wygląd bloga uległ zmianie;0 podoba mi sie! Może warto by było dodawać podpis na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za cieplutkie słowa, bardzo się cieszę, że aktualny wygląd bloga Ci się podoba. W końcu publikuję swoje przemyślenia nie tylko dla siebie, ale też dla tych, którzy tu zaglądają. :) Kiedyś na początku zdjęcia były podpisane, obecnie z tego zrezygnowałam. Ale dziękuje za radę, na pewno kolejne zdjęcia będą już podpisane. Pozdrawiam i ślę buziaki! ;*

      Usuń

Dziękuję za komentarz!

Translate