środa, 23 lipca 2014

KONKURS



Tak jak obiecałam wczoraj, będę zapełniać całą półkę książkami pana Remigiusza Mroza.

No dobra, obiecałam coś innego... :)
A więc konkurs!

Zasady takie jak wszędzie, ale o tym poniżej. Przypominam, że aby żyć w zgodzie z prawem, departamentem gier losowych i zakładów wzajemnych, hazardową komisją śledczą i Pą Prezydą bez wąsa - będzie pytanko.





1. Nagrodą jest oczywiście drugi tom serii Parabellum - Horyzont zdarzeń. Moje przemyślenia na temat serii mogliście przeczytać tutaj, tutaj i pod pewnie każdą Waszą recenzją którejś z tych książek... :)

2. Podlinkowany banerek umieszczacie tam gdzie zawsze zwykliście to robić (zakładki, bok strony, etc)


3. Gdybym była mistrzem (pióra) klawiatury, zmuszałabym Was do obserwowania bloga. Nie jestem, nie zmuszam i nie jest to warunkiem koniecznym do udziału w konkursie.



4. Koniecznym warunkiem jest za to umieszczenie w komentarzu na podstronie KONKURS tytułu książki (może to być też film czy piosenka) którą Waszym zdaniem koniecznie trzeba poznać przed śmiercią.


5. Wiele osób ma już Parabellum w swojej biblioteczce, dla nich więc będzie inne pytanie i inna nagroda książkowa (dogadamy się po losowaniu). A pytanie - Którego z bohaterów serii Parabellum cenicie najbardziej i dlaczego?


6. Konkurs zakończy się około 1 września, a zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej drogą mailową.



7. Wzór zgłoszenia:

IMIĘ, E-M@IL
ZGŁASZAM SIĘ PO PARABELLUM 
KSIĄŻKA / FILM / PIOSENKA KTÓRĄ NALEŻY POZNAĆ PRZED ŚMIERCIĄ


lub


IMIĘ, E-M@IL
ZGŁASZAM SIĘ PO KSIĄŻKĘ - NIESPODZIANKĘ
MOIM ULUBIONYM BOHATEREM PARABELLUM JEST...


Przypominam - zgłoszenia dodajemy tutaj: KONKURS.


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Basieńko, zapraszam serdecznie do udziału! :)

      Usuń
  2. Wiesz, co Lustitia, ja co prawda swoje "Parabellum" mam, ale wezmę udział w konkursie u Ciebie, bo kusisz mnie tą niespodzianką :D Mogę też przygarną "Parabellum" (:P), którego co prawda szczęśliwą posiadaczką jestem ale od przybytku głowa nie boli :P Puściłabym ją dalej w świat! ;)

    IMIĘ, E-M@IL
    Edyta, spod.poduszki@gmail.com

    ZGŁASZAM SIĘ PO KSIĄŻKĘ - NIESPODZIANKĘ
    A pewnie, że tak! :)

    MOIM ULUBIONYM BOHATEREM PARABELLUM JEST...
    I, co ja mam bidulka napisać? Miotam się pomiędzy Obeltem, a Leitnerem... Obaj to mężczyźni, których chciałabym poznać osobiście. Stojący po przeciwnych stronach barykady, a jednak podobni do siebie. Sami stworzyli sobie surowy kodeks honorowy (tak to sobie ujmę), który jest dla nich świętością. I choć czas wojny weryfikuje ich podejście do życia, do zasad, którym byli/są wierni, oni nie porzucają swojego człowieczeństwa. Nie idą na łatwiznę, lecz dalej starają się w ten okrutny czas, pamiętać o tym kim są, nie zmieniają się w żądnych krwi wojaków. Obu wyróżnia inteligencja, pewna galanteria, charyzma, ale i surowość. I coś czuję, że przy nich mogłabym czuć się bezpieczna. (Abstrahując od tego, że to wojna, że Leitner to Niemiec, a ja jestem Polką.) Już widzę jak jeden, czy drugi ratuje mnie z opresji ;)

    No, to sobie popisałam ;)

    Informacje o konkursie udostępniła u siebie na blogu (zakładka KONKURSY), na swoim prywatnym profilu na FB oraz na profilu swojego bloga na FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha :D
      Ale dałam ciała, czytałam kilka razy post, a i tak zgłoszenie dodałam w złym miejscu :P Chyba je wykasuję, bo się załamać ze mną można...

      Usuń

Dziękuję za komentarz!

Translate