wtorek, 22 lipca 2014

#Historia zebrana 2014 - konkurs i plebiscyt na najlepszą książkę historyczną





Nie tak dawno temu odbył się konkurs o którym zapewne większość z Was słyszała. Najlepszymi książkami historycznymi pierwszego półrocza 2014 zostały:

W rolach głównych:
- Podróż do krainy zeków, Julius Margolin (nagroda jury)
- Christiane F. Życie mimo wszystko, Christiane V. Felscherinow, Sonja Vukovic (nagroda internautów)

Okiem badacza:
- Historia XIX wieku. Przeobrażenie świata, Jurgen Osterhammel (nagroda jury)
- Dyplomacja polska w I wojnie światowej, Janusz Sibora (nagroda internautów)

Historia niebanalna:
- Dezerterzy. Ostatnia nieopowiedziana historia II wojny światowej, Charles Glass (nagroda jury)
- Parabellum (#1). Prędkość ucieczki, Remigiusz Mróz (nagroda internautów)



Mam zamiar przeczytać wszystkie nominowane i nagrodzone książki - każda z nich prezentuje się niesamowicie - sprawdźcie sami!



~~  *  ~~

Ku mojemu niemałemu zaskoczeniu okazałam się jednym z nagrodzonych internautów i kilka dni temu przywędrowały do mnie trzy piękne publikacje, uwaga uwaga:



 

Ekipa dołączyła już do półeczki majowo - czerwcowej (która zapewne rozrośnie się na lipiec i kilka dni sierpnia).


Jak widzicie, jedną z wygranych książek jest moje (na pewno nasze) ukochane Parabellum, a co za tym idzie...:



 BĘDZIE KONKURS! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Translate