poniedziałek, 10 marca 2014

Książki od Książkówki, czyli kuferkowe rozdanie nr 20.



Nie wiem jak to się dzieje, ale ostatnio niesłychanie poszczęściło mi się w książkowych konkursach. Nie tak dawno pisałam tu o wygranej u Basi z Czytelni, a dziś chcę pochwalić się kolejnymi wspaniałymi zdobyczami wygranymi w Kuferku Książkówki!

Jedna z książek bardzo mnie zaciekawiła, chociaż znałam ja tylko z recenzji; o drugiej marzyłam od dawna.
Pierwsza z nich to Nowy drapieżnik Zbigniewa Zborowskiego (recenzja Książkówki), druga to Parabellum. Prędkość Ucieczki Remigiusza Mroza (recenzja Książkówki).


Jak widać na screenie z Ewcinych komentarzy - miałam wsparcie samego autora. :D

Rozbroił mnie też komentarz naszej kochanej Basi - "znamy" się krótko, ale Basia dużo wie. I to prawda - piszczałam za Parabellum pod recenzją Basi i pod recenzją Książkówki... z resztą, wszędzie piszczałam. Czasem muszę ugryźć się w język.




Parabellum miałam zacząć kiedy znajdę przynajmniej z dwie godziny wolnego czasu - jak to bywa z takimi zamiarami - nie wyszło.

Czytam je teraz w przerwach miedzy Mickiewiczem, Marią Janion, Aliną Witkowską, mickiewiczowskimi monografiami i... jeszcze większą ilością Mickiewicza. Adamo-cepcja.

Ledwie wyrwałam się z kadry w Andrasfalvie, gdzie pozostał mój ulubiony Bachmatiuk i landsturm infanterist Piotr Niewiadomski - już zaczynałam tęsknić i... bach. Bronek Zaniewski. I bach, kapitan Obelt. Dobra, cicho, znowu zaczynam piszczeć. Ciiiii.

Do książkowej nagrody Ewcia dołączyła długopis i zakładkę - kocham te spersonalizowane gadżety! To taka cząstka Was w moim domu. 


Bardzo Ci dziękuję Ewciu!

A pozostałych miłośników literatury zapraszam do marcowego kuferka.

13 komentarzy:

  1. Gratuluję! "Nowego drapieżnika" oraz gadżetów zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Na zdrowie moja droga! Niechaj się książki pięknie czytają. :) A "piszczenie" to tu, to tam widać czasem się opłaca jak widać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, jeszcze raz Ci ogromnie dziękuję! Jestem zauroczona "Parabellum" i po "Nowego drapieżnika" też sięgnę jak najszybciej. :) I te Twoje gadżety są cudne! ;*

      Usuń
  3. Gratuluję! I życzę przyjemnej lektury :D Ja tez już swoje "Parabellum" mam! :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj Edytko! Dla mnie bomba! Czytaj i czekam na Twoją recenzję, z radością przeczytam jak odbierasz Bronka i kapitana Leitnera. :)

      Usuń
  4. Ale piękna zakładkaaaaaaaaa! Zazdraszczam!!!!
    I popiskuję.
    Nie martw się - ja często popiskuję u kogoś innego na blogu, więc nie jesteś sama :)
    Buziaki. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu - kocham Twoje komentarze! :) Zakładka jest rzeczywiście śliczna, trzymam wiec kciuki za Ciebie w kolejnym Kuferkowym rozdaniu - żebyś i Ty mogła mieć swoja zakładkę od Ksiażkówki! :) Buźka! ;*

      Usuń
    2. Wygrałam już kiedyś u Ewy, więc tym razem jeszcze pewnie dłuuuuuuugo mnie niestety nie wybierze.

      Usuń
    3. To spróbuj "na sępa". ;P Jestem pewna, że urok osobisty zadziała! Albo zrób zakładkową wymianę, o!

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej. A ja właśnie zaczęłam czytać "Nowego drapieżnika" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I oczywiście czekam na recenzję "Nowego..."! ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!

Translate