poniedziałek, 17 lutego 2014

Wygrana u Basi z Czytelni!

Tak, tak - znowu się chwalę. Bo jest czym! Zobaczcie.



Zostałam nagrodzona w styczniowym podsumowaniu Basinego wyzwania "CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ", za recenzję książki Michaela Granta - Gone: Zniknęli. Faza pierwsza: niepokój.


Do wyzwania można przyłączyć się tutaj: CzytLitAm.
Serdecznie zapraszam w imieniu organizatorki i swoim! :)




A oto moje nagrody przygotowane przez naszą kochaną Basię:




To książka, którą bardzo chciałam przeczytać od momentu w którym zobaczyłam ją na blogu Basi. Jej recenzja "Kroniki końca świata" Jakuba mielnika - tutaj.

Coś mi się wydaje, że w tym miesiącu zaniedbam nieco literaturę amerykańską, bo nasza rodzima dzień po dniu odkrywa przede mną swoje coraz to bardziej fascynujące oblicza. :)
 
Do książkowej nagrody dołączony był cudny kalendarz, który oczywiście już jest w użyciu - Basiu, zapisuję całe kartki! Nawet nadrabiam pierwsze karty stycznia! Dobrze, że sporo w nim miejsca na moje nieskładne myśli! Jak bardzo nieskładne, to już wiecie sami... :D

Widzicie firmową pieczątkę Czytelni? Nasza kochana Żyrafka ze swoim stosikiem książek. :) Jestem pod wrażeniem Basinej zakładki - jest jeszcze bardziej solidnie wykonana, niż to widać na zdjęciach! Jestem przekonana, że przeżyje mnie i moje ewentualne wnuki! ;)






~  *  ~      ~  *  ~     ~  *  ~     ~  *  ~     ~  *  ~     ~  *  ~   

Czy u Was też już powoli znowu widać jesień? Uwielbiam jesień, to moja ukochana pora roku i im dłużej trwa tym lepiej (nawet jeśli przychodzi przed zimą, po zimie i zabiera cały splendor wiośnie)! 


Dużo deszczu i złoto - stalowe chmury, 



trochę słońca i bielutkie obłoki, 



wiatr i wszystkie odcienie różu na niebie. 





Jak można nie kochać tak różnorodnej pory roku?


 To co prawda zdjęcia sprzed trzech miesięcy, ale kiedy dziś patrzyłam za okno, widziałam dokładnie taki stan pogody jak wtedy. Oby zima wyniosła się na dobre!



 A jak tam u Was stan pogody i stan ducha? W końcu poniedziałek... czy taki straszny jak mówią?  Mam nadzieję, że Was - tak jak i mnie poniedziałkowa depresja nie dotyczy! 
Miłego dnia!



20 komentarzy:

  1. Gratulacje!! Zakładka jest tak klimatyczna, ajć - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda - jest świetna! :) Dzięki!

      Usuń
  2. Gratuluję serdecznie.
    Niebo o każdej porze roku ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Szkoda, że nie wszyscy potrafią je w pełni docenić - tylko chodzą z nosami wbitymi w chodnik. :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia nieba! Dzięki za reklamę kochana :))
    Niestety nie opieczętowałam ci książki, bo wszystko było już zapakowane i zaklejone w momencie, kiedy mnie o to poprosiłaś. Ale sama pomyślałam, żeby obić żyrafkę na karteluszce. Ciekawe jak Ci się spodoba książka (myślę, że możesz ją polubić. Miała wiele plusów, ale i minusiki. ale o tym wiesz z recenzji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mi się spodoba, sama recenzja już mnie zachwyciła! I juz nie mogę się doczekać kiedy zacznę ją czytać. Niestety pierwszeństwo ma 21 książek poświęconych Mickiewiczowi. :I

      Usuń
    2. Gosiu wygrałaś u Książkówki!!!!! Gratuluję!!!!!

      Usuń
  4. Gratulacje! I zupełnie się nie dziwie, że Basia Cię nagrodziła :)
    Mam nadzieję, że i ja kiedyś otrzymam w nagrodę z jakiejś okazji Basiną zakładkę :D
    U mnie dziś duuużo słońca! Nareszcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziekuję Edytko - ja tam się ciągle dziwię! :D
      W takim razie trzymam kciuki, żebyś i Ty taką zakładkę dostała. :)

      Usuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę zakładki :)

    Przy okazji chciałam podziękować za upominek. Rzeczywiście nic jeszcze nie czytałam Amelie Nothomb, więc cieszę się z "Podróży zimowej", bo będę miała okazję poznać tę autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Nothomb dotarła cała i zdrowa. :) Mam nadzieję, ze polubisz ja tak jak ja! Pozdrawiam! :*

      Usuń
  6. Gratuluję! I najbardziej zazdroszczę zakładki:)
    Zapraszam do mnie na zabawy blogowe, w których znajdziesz też odpowiedź na Twoje zaproszenie - bardzo zaległe, za co przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna wygrana! gratuluje i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś! Ja też Cię serdecznie pozdrawiam! :) :x

      Usuń
  8. Nałogowo zbieram zakładki do książek. Przyznam Ci się, że tą, którą wygrałaś na pewno bym nie pogardziła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepiękna i baardzo, bardzo solidna. Przyłącz sie do Basinych wyzwań - może i Tobie sie poszczęści! Powodzenia. :)

      Usuń
  9. O, proszę! I u Basi Ci się poszczęściło, mojej Sis. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Translate