niedziela, 19 stycznia 2014

Edgar Allan Poe - podsumowanie wyzwania.







Dziś - w dzień urodzin E.A.P. kończy się wyzwanie dotyczące jego twórczości.
Bardzo serdecznie dziękuję dziewczynom, które się do mnie przyłączyły i postanowiły uczcić ten dzień lekturą jego wierszy, czy opowiadań.

Tak jak pisałam w regułach wyzwania, chciałabym którąś z uczestniczek nagrodzić jakimś malutkim upominkiem... :)

Za wielki entuzjazm i przeczytanie sporej liczby opowiadań chciałabym wyróżnić Edytę z Zapisków spod poduszki.

Ale, ale - na tym nie koniec, ponieważ z wielką przyjemnością czytałam recenzje Wiki z Literaturomanii, jestem też pewna, że dzięki nim wiele osób - czytelników bloga Wiki, sięgnęło lub sięgnie kiedyś po twórczość Poego - a z tego jestem bardzo dumna.

Dziewczyny, proszę Was o dane adresowe.

Wszystkim uczestniczkom raz jeszcze z głębi obu komór i obu przedsionków dziękuję za udział w wyzwaniu. :)

________________________________________________________



A fanom dobrej muzyki polecam świetną stronę, którą katuję od południa:



Usłyszycie tam bardzo piękne utwory jazzowe, w tle których przyjemnie rozbrzmiewa dźwięk padającego deszczu.
Autorzy strony piszą o wielu zaletach takiej "deszczowej muzyki" :
  • polepszenie koncentracji
  • relaks
  • pomoc w zasypianiu

 Dla mnie natomiast największe zalety tej strony to:
  • Kenny G
  • Saksofon i deszcz
  • Ne me quitte pas







15 komentarzy:

  1. ja także z przyjemnością czytam jego opowiadania, a dziewczyny się postarały nie ma co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, gratulacje dla dziewczyn. :) A opowiadanie są strasznie specyficzne i w pewien sposób ponure - ale rzeczywiście czyta się je z ogromną przyjemnością!

      Usuń
  2. Brawo dziewczyny!!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, kaleczę "Talizman" Kinga do Twojego wyzwania - raz są wzloty (bardzo wysokie) a raz upadki (poniżej Kingowej normy), nie wiem jak tą ksiażkę zrecenzować. :D

      Usuń
  3. Jeju! Dziękuję za wyróżnienie i za chwilę podam Ci adres do siebie :D Dodam tylko, że wczoraj przeczytałam jeszcze "Kruka" :)
    I dzięki za cynk do strony Jazz & rain, słucham sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje też Wiki! :)

      Usuń
    2. A dodam Ci jeszcze tego kruka zanim usunę stronę z wyzwaniem. :D

      Usuń
    3. Cieszę się, że strona sie spodobała, ja też od wczoraj nie mogę się z nią rozstać. Za oknem deszcz, na monitorze deszcz, w głośnikach deszcz... kocham jesienną, deszczową pogodę - to chyba zima mojego życia! :P

      Usuń
  4. Napisałam do Ciebie za pomocą formularza kontaktowego na blogu, bo maila nie mogę znaleźć. Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomości z formularza trafiają prosto do mojej skrzynki! :)

      Usuń
  5. Gratuluje zwyciężczyniom a ciebie pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, zaraz wyślę maila. I gratuluję Edycie :)

    Ja zdecydowanie wolę wersję Edith Piaf tej piosenki:
    http://www.youtube.com/watch?v=slHjkszSAKs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Translate