sobota, 9 listopada 2013

Wygrana w Czytelni

http://basiapelc.blogspot.com/p/zyrafa.html
Tak, tak, dzisiaj będę się chwalić! :)

Niedawno zostałam wylosowana w "Zabawie nr 4" - październikowej edycji konkursu u Żyrafy Tosi i Basi z Czytelni. :) Wyniki możecie zobaczyć tutaj.


Główną nagrodą w konkursie była książka książka autorstwa Andrzeja Dudzińskiego i Michała Nowickiego - Maskarada. Recenzję Basi możecie przeczytać tu: Maskarada, a moją... no - w swoim czasie. :)





Do tej nagrody Basia dorzuciła przeurocze zakładki - z naszą ulubioną żyrafą Tosią w wydaniu bez okularów. ;P I sporo innych rzeczy - z resztą, zobaczcie sami:




Kochana Basiu, bardzo serdecznie dziękuję Ci za tą przesyłkę - sama Wiesz jak miło zaskoczona byłam wynikami konkursu. Jestem bardzo zadowolona z nagród i już nie mogę doczekać się, kiedy znajdę nareszcie czas i na spokojnie poczytam Maskaradę.

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do udziału w listopadowej zabawie z Żyrafą Tosią! Do wygrania Niewidzialne Heather Graham.

4 komentarze:

  1. Jejku, ale jesteś kochana - już lepszej reklamy mi nie mogłaś zrobić!!! Dziękuję pięknie. Mam nadzieję, że wygrana się spodoba i kosmetyki też Ci się podpasują ;))). Dziękuję i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Translate