środa, 20 listopada 2013

Albert Hesse - artysta nieznany?


Przypomniałam sobie dziś o pocztówkach z pięknymi reprodukcjami obrazów Alberta Hesse'a, którymi warto podzielić się z innymi - niestety, nie udało mi się znaleźć żadnych informacji na temat samego artysty. Będę więc pierwsza. ;) Zapraszam do obejrzenia.



Immeuble de la Compagnie francaise d'electricite Lebon (debut des annees 1930) vu de la residence d'artiste du Centre culturel francais d'Alexandrie (Egypte), aquarelle, 40 x 20 cm, mai 2003











Confidences (isthme d'Anfouchi vu de la Bibliotheca alexandrina a Alexandrie, Egypte), aquarelle, 40 x 20 cm, mai 2003




















La priere (mosquee Zaghloul a Rosette, Egypte), aquarelle, 24 x 18 cm, mai 2003






Le kiosque (au bord du Nil a Rosette, Egypte), aquarelle, 36 x 26 cm, mai 2003



Batiments monastiques (monastere de Baramous au Ouadi Natroun, Egypte), aquarelle, 36 x 26 cm, mai 2003



6 komentarzy:

  1. Ta pierwsza najbardziej skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ją lubie - pewnie za te wszystkie detale. I ciepło bijące na odległość. :)

      Usuń
  2. jak dla mnie rewelacja!!!! po prostu cudo! A kończąc prywatą to w czwartek będzie post o komentarzach w disqus o który prosiłaś;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze w końcu nauczyłam się (a raczej nauczyłaś mnie) ogarniać te komentarze na disqus. :)

      Usuń
  3. Piękne! Ale o artyście nigdy wcześniej nie słyszałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, ze pokazałam coś nowego. :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za komentarz!

Translate